Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, należy kierować na adres : SKLEP INTERNETOWY „BOCA” UL. TEODORA ZIELIŃSKIEGO 3 26-600 RADOM lub na adres poczty elektronicznej: sklep@boca.pl.
Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać reklamowany Towar wraz z formularzem reklamacji (POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI). Jeżeli jest to możliwe prosimy dołączając do niego dowód zakupu.
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
W przypadku braków w piśmie reklamacjnym Sprzedawca wezwie Klienta do uzupełnienia go w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.